sábado, 15 de diciembre de 2007

AFABLA ( afable, amable)

1. Kondutanta plaĉivole kun agrablaj vortoj kaj komplezo: / Quien se conduce deseoso de complacer con palabras agradables y deferencia:
  • Ĉu vi ne volas esti tiel afabla kaj helpi al mi trovi la vojon? / ¿Sería tan amable de ayudarme a encontrar el camino?
  • Apud plena manĝotablo ĉiu estas tre afabla. / Alrededor de un comedor lleno todo es muy amable.
  • Dankon pro via afableco, kiun vi montris al mi. / Gracias por la amabilidad que mostraste conmigo.
  • Vi estis tre malafabla al via patrino! / Fuiste muy desagradable con tu mamá.
2. Plaĉa pro la montrata bonvolemo aŭ komplezo: / Agradable por la benevolencia o deferencia mostrada:
  • Mi kun plezuro akceptis ŝian afablan inviton. / Acepté con placer su amable invitación.
  • Afabla vorto pli atingas ol forto. / Una palabra afable logra más que la fuerza.
  • Kiu agas afable, vivas agrable. / Quien actúa amablemente, vive agradablemente.
  • Evidente ŝi ne ŝatas min, ĉar ŝi rigardis al mi malafable. / Evidentemente ne le gusto a ella, pues me miró con rudeza.
3. Facile uzebla por nesperta uzanto: / Fácilmente usable por un usuario inexperto:
  • La programo estas tre afabla. / El programa es muy amable

No hay comentarios.: