jueves, 22 de diciembre de 2011

DIABLO (Diablo)

1. Plej alta spirito de malbono, ribelinto kontraŭ Dio kaj tentanto de homaro: /El más alto espíritu de la maldad, el que se rebeló contra Dios, y tentador de la humanidad:
  • Ne voku diablon, ĉar li povas aperi. /No llames al diablo, porque puede aparecer.
2. Ĉiu el la ribelintaj anĝeloj, mokmalica spirito kaj infera turmentanto: /Cada uno de los ángeles rebeldes, espíritu malicioso burlón y atormentador infernal:
  • La diabloj vin prenu! /¡Que los diablos te cojan!
  • Ĉirkaŭ sanktuloj diabloj vagas. /Alrededor de los santos los diablos vagan.
  • Diable! Mi perdis la monujon! /¡Diablo! ¡Perdí mi billetera!
3. Malvirta, tro petolema persono: /Persona viciosa, demasiado juguetona.
  • Li estas vera diablo kun la virinoj! /¡Es un verdadero diablo con las mujeres!
  • Vizaĝo agrabla kaj ungo diabla. /Un rostro agradable y uña diabólica.
  • Ne faru diablaĵojn kiam mi forestos. /No hagas diabluras cuando me ausente.
  • La infano estas vera diableto! /¡El niño es un verdadero diablito!
  • Tiu diablino min trompis! /¡Esa diabla me engañó!

No hay comentarios.: