viernes, 1 de junio de 2012

ERARI (Errar, equivocarse)

1. Deflankĝi de la vero, de la ĝusta opinio, kalkulo kaj simile: /Apartarse de la verdad, de la opinión correcta, cálculo, etc.:
  • Vi eraris en kalkulo. /Te equivocaste en un cálculo.
  • Kiu demandas, tiu ne eraras. /Quien pregunta, no yerra.
  • Mi korektis gramatikajn erarojn. /Corregí unos errores gramaticales.
  • Via respondo estas erara. /Tu respuesta es errónea.
  • Ĉi tiu frazo estas senerara. /Esta frase es correcta.
  • Mi certas pri la erareco en la traduko de ĉi tiu vorto. /Estoy seguro de la equivocación en la traducción de esta palabra.
2. Deflankiĝi de la morala devo: /Apartarse del deber moral:
  • Mi eraris, pardonu min! / ¡Me equivoqué, perdóname!
  • Kiu ne pekis, kiu ne eraris? /¿Quién no pecó, quién no se equivocó?
  • Pagas maljunaj jaroj por junaj eraroj. /En la vejez se pagan los errores de la juventud.
  • Homo estas erarema. /El hombre es falible.
  • La aspekto erarigis lin. /El aspecto lo hizo errar.

No hay comentarios.: