miércoles, 22 de agosto de 2012

EKSKLUZIVI (Excluir)

1. Esceptanta ĉion aŭ ĉiun alian: /Exceptuando todo o todo otro:
·   Neniu en ĉi tiu organizo havas ekskluzivajn rajtojn. /Nadie en esta organización tiene derechos exclusivos.
·   Mian tutan vivon mi dediĉis ekskluzive al bestkuracado. /Toda mi vida me he dedicado exclusivamente a la curación de animales.
·   Mi venis tien nur pro ekskluziveco de ceremonio. /Vine aquí sólo por la exclusividad de la ceremonia.
2. Eksterlasanta aŭ formetanta la menciitan aferon aŭ personon: /Dejando fuera o alejando el asunto o persona mencionada:
·   La prezo de la manĝo estas ekskluziva de la vino. /El precio de la comida no incluye el vino.
·   Mi invitis ĉiujn ekskluzive ŝin. /Yo invité a todos, excluyéndola a ella.
·   La bileto ekskluzivas la transdonadon al alia persono. /El billete excluye la transferencia a otra persona.

No hay comentarios.: