jueves, 24 de mayo de 2012

VETI (Apostar)

1. Interkonsenti pri monsumo aŭ valoraĵo, ĝenerale ambaŭflanke egala, kiun la malpravanto devos pagi al lapravanto: /Convenir una suma de dinero o un valor, generalmente igual para ambas partes, que el que no estaba acertado deberá pagar al que tenía razón:
  • Ĉu ni vetu, ke mi povos formanĝi dek hamburgerojn? / ¿Apostemos que yo podré comer diez hamburguesas?
  • Mi neniam vetas je grandaj sumoj. /Nunca apuesto grandes sumas.
  • Ĉu vi denove perdis veton? / ¿De nuevo perdiste una apuesta?
  • Tiu bildo estos la vetaĵo. /Esa imagen será la apuesta.
2. Riski sumon en ludo por tia aŭ tia ludanto, en konkurado por tia aŭ tia ĉevalo: /Arriesgar una suma en un juego por ese o aquel jugador, en una carrera por ese o aquel caballo:
  • • Mi vetis, ke li gajnos la maĉon. /Yo aposté que él ganará el encuentro.
  • • Li vete ludis sian riĉaĵon. /Él jugó su riqueza en una apuesta.
  • • Ni privetas nian kantiston! / ¡Nosotros apostamos por nuestro cantante!
  • • En nia lando estas multaj vetoficejoj, kie oni povas veti. /En nuestro país hay muchas oficinas de apuestas donde se puede apostar.

No hay comentarios.: