domingo, 1 de enero de 2012

GESTO (Gesto)

Ĉiu montra, esprima movo de la korpo, precipe de la kapo, brako aŭ mano: /Todo movimiento demostrativo, expresivo del cuerpo, principalmente de la cabeza, brazo o mano:
  • Ŝi faris iujn gestojn, sed mi ne povis kompreni ilian signifon. /Ella hizo algunos gestos, pero no pude comprender su significado.
  • Malfeliĉo sin ne ĝenas, faru geston - ĝi tuj venas. /La infelicidad no le molesta, haz un gesto – viene de inmediato.
  • Mi ne povis kompreni ŝin, ĉar mi ne sciis gestan lingvon /. No pude comprenderla, porque yo no conocía el lenguaje de los gestos.
  • Li provis geste komprenigi la aferon al mi. /Él trató de hacerme comprender el asunto por medio de gestos.
  • Ni gestis al la kelnero, por ke li venu. /Le hicimos gestos al camarero para que venga.
  • Ili gestadis, ke aliaj homoj ekvidu kaj venu. /Ellos hacían gestos para que otras personas vieran y vinieran.
  • La paroloj de la gestema prezidanto estis tre konvinkaj. /Las palabras del presidente aficionado a los gestos fueron muy convincentes.

No hay comentarios.: