miércoles, 22 de febrero de 2012

OFICIALA (Oficial)

Deklarita aŭ sankciita de kompetenta rajta aŭtoritato: / Declarado o confirmado por la autoridad legal competente:
  • Tio estas oficiala gazeto de nia organizo. / Esa es la revista oficial de nuestra organización.
  • Tiu vorto estas la dua Oficiala Aldono al la Universala Vortaro. / Esa palabra es el segundo Agregado Oficial al Diccionario Universal.
  • Oni jam oficiale konfirmis la akton. / Ya se confirmó oficialmente el acta.
  • Mi ne certas pri la oficialeco de ĉi tiu dokumento. / No me consta que este documento sea oficial.
  • La prefikso "mis" estis oficialigita. / El prefijo “mis” está oficializado.
  • Pri tiu afero mi iros konsulti oficialulon. / Iré a consultar al oficial respecto de ese asunto.
  • Tio, kion mi ĵus diris al vi, estas duonoficialaj informoj. / Lo que acabo de decirte son  informes semioficiales.

No hay comentarios.: