lunes, 20 de febrero de 2012

ORDINARA (Ordinario, común)

1. Konforma al la ĉiutaga uzado, al la kutimo; ne diferencanta de la plimulto el la okazoj: /Conforme a la usanza diaria, a la costumbre; que no es diferente a la mayoría de las ocasiones:
  • Pantalono kaj pulovero estas miaj ordinaraj vestoj. /Un pantalón y un pulóver es mi vestuario ordinario.
  • Ĉi tiu vesto pro sia ordinareco ne taŭgas al la festo. /Este vestido, por su ordinariez, no es apto para la fiesta.
2. Ne superanta la komunan nivelon, ne diferencanta de la normala grado: /Que no supera el nivel común; que no se diferencia del grado normal:
  • Li estas tute ordinara knabo. /Él es un muchacho totalmente ordinario.
  • Mi dormis neordinare longe. /Dormí largo tiempo de manera no habitual.
  • Mi ne ŝatas esti ordinarulo, ĉar mi volas distingiĝi de la ceteraj. /No me gusta ser ordinario, porque quiero distinguirme de los demás.
  • Via talento estas eksterordinara! /¡Tu talento es extraordinario!
  • Ĉi-somere estas eksterordinare varme. /Este verano es extraordinariamente caluroso.

No hay comentarios.: