domingo, 15 de julio de 2012

KESTO (Caja, cajón)

Ujo, ordinare ligna, en formo de orta paralelepipedo: /Contenedor, ordinariamente de madera, en forma de paralepípedo perpendicular:
  • Ĉiujn nebezonatajn aĵojn mi metis en la keston kaj forportis al la kelo. /Puse todas las cosas que ya no se necesitan en un cajón y lo llevé al sótano.
  • Formeti la aferon en la keston de forgeso. /Dejar el asunto en el cajón del olvido.
  • Bedaŭrinde iu ŝtelis mian kesteton, en kiu troviĝis la oraĵoj. /Lamentablemente alguien robó mi cajita, donde se encontraban los objetos de oro.
  • Li elkestigis la librojn kaj donis unu el ili al mi. /Él sacó los libros del cajón y me regaló uno de ellos.
  • Vizitante preĝejon ŝi ĵetis iom da mono en la almozkeston. /Al visitar la iglesia, ella echó algo de dinero en la caja de limosna.
  • Tiom da floroj ne povas normale kreski en ĉi tiu malgranda florkesto. /En este pequeño florero no puede crecer normalmente un poco de flores.
  • Kara, bonvolu kontroli, ĉu estas leteroj en la leterkesto. /Querido, por favor, mira si hay cartas en el buzón.
  • Niaj infanoj nun ludas en la sablokesto. /Nuestros niños ahora están jugando en la caja de arena.
  • Mi volus, ke ĉi tiu tablo enhavu kelkajn tirkestojn. /Me gustaría que esta mesa tuviera algunos cajones.

No hay comentarios.: