viernes, 27 de enero de 2012

KONTROLI (Controlar)

1. Detale esplori, ĉu io estas tia, kia ĝi devas esti: /Explorar detalladamente si algo es tal como debe ser:
  • Drinku tutajn tagojn, sed kontrolu viajn agojn. /Bebe todos los días, pero controla tus acciones.
  • La kontrolisto kontrolis niajn biletojn. /El controlador revisó nuestros boletos.
  • Ne kredu al parolo sen propra kontrolo. /No creas en el discurso sin control propio.
  • Prefere ne mensogu, ĉar la informoj estas facile kontroleblaj. /Es preferible que no mientas, porque los informes son fácilmente controlables.
  • Tio estas nur nekontrolebla aserto. /Esa es sólo una aseveración incontrolable.
  • Infanoj eksentis senkontrolan liberecon. /Los niños empezaron a sentir una libertad descontrolada.
2. Esplori, ĉu io estas konforma al supozo: /Explorar si algo está conforme a lo supuesto:
  • Mi volas kontroli, ĉu mi kapablos fari tion. /Quiero controlar si seré capaz de hacer eso.
  • Mi kontroladas mian lernadon de vortoj, komparante miajn tradukojn kun la tradukoj en la libro. /Yo controlo mi aprendizaje de palabras,  comparando mis traducciones con las traducciones del libro.

No hay comentarios.: