domingo, 25 de diciembre de 2011

FRIZI (Rizar)

Krispe, bukle kombi harojn, volvante ilin ĉirkaŭ varmigita ilo: / Encrespar, peinar el cabello con bucles, envolviéndolo alrededor de un instrumento caliente: 
  • Ŝi frizis siajn harojn antaŭ la festo. / Ella rizó su cabellera antes de la fiesta. 
  • Tiu frizita ulo estas tre simpatia! /¡Ese sujeto crespo es muy simpático!
  • Oni faris al mi konstantan frizon, kiu daŭros plurajn semajnojn. / Me hicieron un rizado constante, que durará varias semanas. 
  • Ŝia frizaĵo malfriziĝis post la pluvo. / Su encrespado se deshizo después de la lluvia. 
  • Li estas profesia frizisto kaj laboras en bonega frizejo. / Él es un estilista profesional y trabaja en una buena peluquería. 
  • Mi malfrizis miajn harojn, ĉar tia hararanĝo ne taŭgis al mi. / Me alisé el cabello, porque ese peinado no me viene.

No hay comentarios.: