sábado, 18 de febrero de 2012

ORNAMI (Adornar, ornamentar)

Plibeligi per aldonaj objektoj aŭ detaloj: /Embellecer mediante el agregado de objetos o detalles:
  • Mi ornamis la tutan ĉambron per belaj floroj. /Adorné la habitación completa con bellas flores.
  • Eĉ ŝtipo estos bela, se vi ĝin ornamos. /Hasta un tarugo será hermoso si lo adornas.
  • Ŝi estis la ornamo de la tuta komunumo. /Ella es el ornamento de toda la comunidad.
  • Antaŭ ilia geediĝo mi okupiĝis pri ornamado de la salono. /Antes del casamiento de ellos, yo me ocupaba de la ornamentación del salón.
  • Mi ornamiĝis per oro por la festo. /Me adorné con oro para la fiesta.
2. Plibeligi, se paroli pri aldonaj objektoj aŭ detaloj: /Embellecer, si se habla del agregado de objetos o detalles:
  • Ĉi tiu monumento estas la plej bela ornamo de la urbo. /Este monumento es el adorno más hermoso de la ciudad.
  • Tablon ornamas ne tuko, sed kuko. /El mantel no adorna la mesa, sino la torta.
  • Kiel bele aspektas tiuj ornamaj arbetaĵoj de la ĝardeno! /¡Qué lindos se ven esos arbustos adornados en el jardín!
  • Diversaj ornamaĵoj plibeligis la domon. /Diversas ornamentaciones embellecían la casa.
  • Vian stilon necesas ŝanĝi - ĝi estas tute senornama. /Necesitas cambiar tu estilo –  no usas ningún adorno.

No hay comentarios.: