martes, 14 de febrero de 2012

ESCEPTI (Exceptuar)

Apartigi kaj ne kunkalkuli; intence preterlasi; malakcepti: /Apartar y no unir; desatender; rechazar:
  • Oni esceptis mortigistojn el la amnestio. /Se exceptuaron los asesinos, de la amnistía.
  • Gramatiko de Esperanto ankaŭ havas esceptojn. /La gramática de Esperanto también tiene excepciones.
  • Mi ricevis tiun laboron dank' al miaj esceptaj kapabloj. /Recibí ese trabajo gracias a mis capacidades excepcionales.
  • Mi ŝatas lerni ĉion escepte matematikon. /Me gusta aprender todo, excepto matemática.
  • Por la aranĝo necesas antaŭpagi. Esceptokaze oni povas pagi surloke. /Por el arreglo se necesita pagar por adelantado. Ex-cepto en el caso en que se puede pagar en el mismo lugar.
  • Ŝi invitis al sia festo ĉiujn, escepte de mi. /Ella invitó a todos a su fiesta, excepto a mí.
  • Ni iros promeni escepte se estos malbona vetero. /Iremos a pasear, excepto si hace mal tiempo.
  • Ĉiuj senescepte konsentis helpi al ŝi. /Todos sin excepción aceptaron ayudarla.

No hay comentarios.: