sábado, 11 de febrero de 2012

NOTI (Anotar)

1. Skribi ie mallongan resumon, por ne forgesi: / Escribir en alguna parte un breve resumen, para no olvidar:
  • Mi notis la problemon kaj provos solvi ĝin rapide. /Anoté el problema y trataré de resolverlo rápidamente.
  • Li estas bona lernanto, kiu ricevas nur bonajn notojn. /Él es un buen estudiante, que recibe sólo buenas notas.
  • Bedaŭrinde via notaro ne estas sufiĉe bona," diris la instruisto. /Lamentablemente tus notas no son suficientemente buenas, dijo el profesor.
  • Mi lasis al vi noteton sur la tablo. /Te dejé una notita sobre la mesa.
  • La informoj, kiujn ni ĵus eksciis, estas notindaj. /Los informes que acabamos de conocer, son notables.
  • La solfeĝaj muziknotoj estas jenaj: do, re, mi, fa, sol, la, si. /He aquí las notas musicales para solfear: do, re, mi, fa, sol, la, si.
  • La nuna eldono enhavas multajn piednotojn (komentajn notojn sube de la paĝoj). /La edición actual contiene muchos pie de notas (notas en la parte baja de las páginas).

2. Zorge konservi en la memoro: /Conservar cuidadosamente en la memoria:
  • Mi notis tiun konkludon en mia kapo. /Anoté esa conclusión en mi cabeza.

No hay comentarios.: