viernes, 30 de marzo de 2012

REPREZENTI (Representar)

1. Laŭkomisie anstataŭi iun en la plenumado de ties taskoj aŭ rajtoj: /Conforme a una comisión, reemplazar a alguien en la ejecución de sus tareas o derechos:
  • Ambasadoro reprezentas sian regnon. /Un embajador representa a su nación.
  • Mi okupiĝas pri reprezentado de nia asocio kaj komunikado kun la diversaj Eŭropaj instancoj. /Me ocupo de la representa-ción de nuestra asociación y comunicación con las diversas instancias Europeas.
  • La prezidento reprezentigis sin per sia ĉefministro. /El presidente se hace representar por su primer ministro.
2. Vojaĝi kaj komerci en la nomo de iu firmo: /Viajar y comerciar en nombre de alguna firma:
  • Mi reprezentas la firmaon "Festo". /Represento a la firma “Fiesta”.
  • Mi estas kontenta pri ŝia reprezenta laboro. /Estoy contento con su trabajo de representación.
  • Li estas komerca reprezentanto de nia kompanio. /Él es representante comercial de nuestra compañía.

No hay comentarios.: