miércoles, 28 de marzo de 2012

REVI (Soñar, fantasear )

1. Imagi tion, kion oni forte deziras: / Imaginar lo que se desea fervientemente:
  • Mi revas pri bela edzino. / Sueño con una bella esposa.
  • Kiu aŭskultas, kie li ne devas, tiu aŭdas, kion li ne revas. / Quien escucha donde  no debe, oye lo que no sueña.
  • Mi esperas, ke miaj revoj realiĝos. / Espero que mis sueños se realicen.
  • Ŝia reva rigardo montris, ke nun ŝi pensas pri io bela. / Su contemplación ensoñadora  muestra que ahora ella piensa en algo bello.
  • Li estas revema romantikulo. / Él es un romántico dado a soñar.
  • Ekstere aŭdiĝis milda, reviga melodio. / Afuera se escuchaba una suave, ensoñadora melodía.
  • La filmo iom senrevigis min. / La película me hizo soñar un poco.
  • Mi elreviĝis pri la kongreso. / Me desilusioné del congreso.
2. Imagi, ke oni akiris staton, kiun oni forte deziras: / Imaginar que se adquiere el estado que se desea fuertemente:
  • Mi ĉiam revis fariĝi instruisto. / Siempre soñé llegar a ser instructor.
  • Bona kaporalo revas esti generalo. / Un buen cabo sueña ser general.
  • Ĉesu esti revulo kaj komencu agi! /¡Deja de ser soñador y comienza a actuar!

No hay comentarios.: