miércoles, 1 de febrero de 2012

LARMO (Lágrima)

1. Guto de saleca likvo, kiu elfluas el la okuloj pro fizikaj aŭ sentaj kaŭzoj: /Gota de líquido salado que fluye de los ojos por causas físicas o sentimentales:
  • Mi vidis larmojn en ŝiaj okuloj. /Vi lágrimas en los ojos de ella.
  • Larmoj pravecon ne pruvas. /Las lágrimas no prueban la razón.
  • Mia koro ŝiriĝis vidante viajn okulojn, vualatajn de larma nebulo. /Mi corazón se rasgaba viendo tus ojos, velados por una nube lacrimosa.
  • La okuloj de infano estis larme malsekaj. /Los ojos del niño estaban húmedos de lágrimas.
  • Mi komencis larmi pro cepoj. /Comencé a lagrimear por las cebollas.
  • Feliĉe, mi havis larmigan gason. /Felizmente, yo tenía gas lacrimógeno.
2. Tre malgranda kvanto da likvo: /Muy pequeña cantidad de líquido:
  • Larmoj de roso kovris la herbojn. /Lágrimas de rocío  cubrían las hierbas.
3. Io en formo de falanta larmo: /Algo en forma de lágrima cayendo.
  • Lampo estas ornamita per larmoj el vitro. /La lámpara está adornada con lágrimas de vidrio.

No hay comentarios.: